donderdag 3 maart 2011

kadotasje







hoi allemaal,wat een heerlijk zonnetje hadden we vandaag weer,heerlijk om weer wat op te laden, en natuurlijk om even te knutselen, vandaag heb ik dit tasje gemaakt voor een vriendin die jarig is geweest en toen helaas ziek was en het toen niet kon vieren.het tasje is een patroon van paper & pictures, het stempeltje van magnolia en heb ik ingekleurd met copics.
het gedichtje is een stempelafdrukje dat ik heb uitgeprint op cardstock ,ach ja en de rest spreekt eigenlijk voor zich. ik heb er 2 flesjes nagellak in gedaan, een beetje de zelfde kleurtjes waarvan ik het tasje had gemaakt ,het handvat heb ik uitgeponst met een pons van martha steward.
nou ik ben er wel weer tevreden over, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.
heel veel groetjes jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Leuk tasje Jaqueline, en die tekst is er erg mooi op.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline ik kwam via via op je blog terecht. Je maakt prachtige kaarten en andere dingen. Leuk om eens even rond te snuffelen. je doet altijd weer ideeen op he? Ik ben volger geworden zodat ik nog eens vaker kan komen snuffelen. groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.