maandag 5 november 2012

kerstafdrukje voor een ander doeleinde

hallo allemaal, gisterenavond ben ik begonnen met het maken van de uitnodegingskaartjes voor mijn dochtertje haar verjaardag, en je kunt aan de kaart wel zien hoeveel jaar ze word, hahaha ik vond het zo toevallig toen ik dit stempelafdrukje tegen kwam met tilda die 3 kaarjes vast houd. ik dacht direct, deze is perfect voor de uitnodegingen, ik heb er pas 1 af en nu nog de andere 7.
ik heb ze niet al te ingewikkeld gemaakt met niet te veel poespas, maar ik vond het eindresultaat wel erg leuk geworden.
zo als jullie zien heb ik van cardstok een label gemaakt en die beplakt met een stuk desingpapier, daarna heb ik een stukje papier met de pons bewerkt en die daar op geplakt, het afdrukje heb ik ingekleurd met copicmarkers en die heb ik in het midden geplaast. rechtsonder heb ik een minilabel bestempeld met een leuke tekst en er nog een klein bloemetje op geplakt. en boven in heb ik een gaatje geponst en daar een stukje kant aan gedaan.
ik vind hem zelf eruuug grappig geworden zo. en mijn dochterje vond hem prachtig.

groetjes jacqueline













3 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline, wat leuk om deze stempel te gebruiken bij de verjaardag van je dochter. Je hebt er een hele leuke uitnodiging van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via kwam ik op je blog terecht wat een mooie labelkaart heb je gemaakt voor je dochter. Succes met de andere labels. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig label heb je gemaakt :) super cute

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.